Bukkejagt

Bukkejagt 2020

Der bliver også i 2020 mulighed for at komme på bukkejagt fra den 16/5 til 15/7, og der skal skydes 2 bukke i år. Interesserede medlemmer af Skørping Jagtforening kan tilmelde sig lodtrækningen om at købe en uges bukkejagt med ret til at skyde én buk. Hver jæger har 7 dages jagt ad gangen, startende den første morgen i den tildelte periode  og sluttende den sidste aften i perioden ved solnedgang.

Prisen for en uge er kr. 500, og hvis der skydes buk, er prisen yderligere kr. 1.500 for denne. Pengene indbetales på konto 9812 2240195197. Ved indbetalingen: Husk at notere dit navn.

OBS:

Som noget nyt SKAL du indbetale de 500 kr. ved tilmelding til bukkejagten, ellers kommer du ikke i betragtning til lodtrækningen.

Rækkefølgen fordeles ved lodtrækning, og rækkefølgen offentliggøres på hjemmesiden. Såfremt, de ikke skyder buk, kontaktes næste person på listen og så videre. Når begge bukke er blevet skudt stopper årets bukkejagt!

Når de to bukke er skudt, får de personer, der ikke efterfølgende kom på bukkejagt, deres penge tilbage!

Sidste frist for tilmelding og indbetaling til lodtrækningen er den 1. maj kl. 12.00, og tilmelding sker ved at sende en mail eller sms til Preben Simonsen: prebenh.simonsen@gmail.com eller 2347 4648

Skriv venligst telefonnummer i din tilmelding, sådan at du kan kontaktes i tilfælde af, at kvoten bliver skudt op.

Nye medlemmer af Skørping Jagtforening, der gerne vil prøve kræfter med bukkejagten, kan ligeledes kontakte Preben for mere information.

Christians buk