Jagthorn

Undervisningssæsonen starter i september, der er hold for nybegyndere og øvede, samt en jagthornsgruppe. Der øves hver onsdag aften i klubhuset. Deltagergebyr 250 kr

Som noget nyt har kredsen indkøbt nogle horn, således nybegyndere kan låne et jagthorn i en sæson, inden de køber et horn selv. Kredsen udlåner både Fürst Pless (det lille normale horn) og det store Parforce-horn.

Fra 1 februar 2017 starter undervisning med henblik på, at deltagerne kan gå til duelighedsprøverne under Danmarks Jægerforbund. Prøverne afholdes i Viborg den 25. marts 2017

Vi satser på, at deltagerne stiller op enkeltvis til prøven i enten bronze-, sølv- eller guldmærke. Endvidere øves i gruppeblæsning til sølvmærket.

Underviser er Peter Aldal. Alle er velkomne i klubhuset onsdage om aftenen med start kl. 18 for mindre øvede og kl. 19 for mere øvede.

Nærmere oplysninger Hans Dahl 60163985.

Skørpingblæserne ved bronzeprøven