Jagt på krondyr

Afholdelse af jagterne på krondyr

Jagterne foregår som såkaldte enkeltmandsjagter, hvor der max må deltage to jægere.
Der udloddes t0 pladser til riffeljagt på kronkalv per jagtdag. Altså i alt 10 pladser. Man skal melde ind, hvilke dage man ønsker at deltage.
Skydes de to kalve på kvoten, inden man er kommet på jagt, refunderes pengene. Jagten starter således, når alle skytter er på post ved solopgang, og den slutter når den enkelte jæger ikke gider mere.
Der trækkes lod om de to standpladser. Pladserne er afmærkede og kan ikke flyttes af hensyn til sikkerhed. Kort kan snarligst findes på hjemmesiden.

Sæsonen 2021/22

Jagtfonden udlodder jagt på krondyrkalv i Plovmandshøj for foreningens medlemmer. Der udloddes fem dage - nemlig lørdagene den

• 6.11
  • 20.11
  • 27.11
  • 4.12
  • 15.12 (onsdag, sidste dag)

Hvis der er andre dage der passer dig bedre, så tag kontakt til Jagtfonden. Vi kan godt finde alternativer, men skal tage fællesjagterne mm. i betragtning.

Frist for tilmelding er den 1. oktober 2021.
Lodtrækningen om pladserne finder sted den 2. oktober.
Prisen er 350 kr. per dag
Pr. nedlagt kronkalv betales kr. 1000,-

Bemærk: Du SKAL indbetale de 350 kr. ved tilmelding til lodtrækningen om jagten på krondyrkalv, ellers kommer du ikke i betragtning til lodtrækningen. Skulle det ulykkelige ske, at du taber lodtrækningen og ikke kommer på jagt får du naturligvis pengene tilbage (men det aldrig sket at vi ikke har fundet gode løsninger)

For betaling find MobilePay og Kontonummer her.
Husk at notere navn og dato.

Al henvendelse om jagten skal ske til Preben Simonsen 2347 4648
Mail: prebenh.simonsen@gmail.com