Datoer og tilmelding

Tilmelding til fællesjagter

Datoer for jagterne

Jeg vil gerne deltage i jagterne den ... og har indbetalt kr. 350 pr. jagt inden indsendelse af min tilmelding.

Sæsonen 2020/21

Ønsker du at deltage i efterårets fællesjagter er tilmeldingsfristen den 1. juli 2020, hvorefter pladserne fordeles. (Hvis der er flere end 20 tilmeldte per jagt)

Det koster kr. 350 at deltage i en jagt, men så har du også betalt for tipning, rundstykker og en øl/vand til frokost.

Tilmelding sker i tilmeldingsformen herover med angivelse af jagtdato, navn, telefonnummer, mailadresse og evt. hund.

Man må hellere end gerne tilmelde sig flere jagter.

Tilmelding efter den 1. juli sker efter først-til-mølle-princippet, og kun hvis der er ledige pladser.

For betaling kan man læse her.

Pengene refunderes ikke ved afbud, men man kan frit overdrage sin plads til et andet medlem af Skørping Jagtforening. Desuden kan man heller ikke få flyttet sin jagtdato til en anden dato.

Nye såvel som gamle medlemmer kan før jagterne henvende sig til jagtlederen, hvis man er i tvivl om det mindste.

Tak for din tilmelding til fællesjagterne. Du er nu registreret i vort system.

Når vores kasserer har registreret din betaling opdateres selve tilmeldingslisten. Du er først endeligt tilmeldt, når din betaling er registreret og du står på listen. Vi opdaterer listen med jævne mellemrum men forvent ikke, at du står på listen lige med dette samme. Er en eller flere jagter fuldtegnet bliver du sat på venteliste. Opnår du ikke deltagelse i en given jagt, som du står på venteliste til, refunderes betalingen efter jagten er afholdt.

Tilmeldingsliste – klik her